I love you, Ich liebe dich, ti amo, jag älskar dig

Pratade med T i hela 6 minuter och 38 sekunder ikväll (ja, jag kollade hur länge vi pratade, så jävla töntig är jag).
Jag fick höra hur saknad jag är, hur mycket han vill ha mig där, hur han älskar mig.

WTF big time.

Det här trodde jag seriöst inte. Även om jag tvivlar på min förmåga att faktiskt älska en annan människa, så är jag rätt säker på att jag aldrig tidigare varit med om något liknande.Så oerhört galet förälskad. 200 mil gör det bara inte rättvisa.
Det spelar ingen roll om det tar slut imorgon eller vi lever hela livet tillsammans, trots att jag tvivlar starkt på det sista.
Vad som räknas är ändå att jag äntligen fått känna något och äntligen fått något tillbaka.
Jag har fått mitt hjärta krossat miljoner gånger, jag var nära att ge upp ett tag. Så kommer denna man och gör mig löjligt kär.

Han får krossa mitt hjärta när som helst. Jag bara älskar att känna känslan av kärlek, för en gångs skull.

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar